نیکو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

ترک سیگار+سیگار+سیگاری+ترک+نیکوتین+اسموک+smok+وینیستون+مگنا+بهمن کوچیک+اسی+

سلام به دوستای گل.ی پکیج کامل برای ترک سیگار براتون دارم.خودم 7 سال سیگار میکشیدم و چندین بار طی این 7 سال ترک کردم اما نتونستم نکشم و طی وسوسه های شدید ترک خودم رو میشکستم,,, اما یک راه حل برام رسید که داخل این پکیج براتون گزاشتم.(از زمانی که با این پکیج ترک کردم اصلا وسوسه نداشتم نسبت به قبل و ترک های قبلیم.و الان حدود 457 روزه که لب به سیگار نزدم و اصلا وسوسه یا رقبت به سیگار ندارم. شدم عین روز اول) من این پکیج رو به شما با ضمانت ترک میدم  با ما همراه بشید برای قدم اول ترک سیگار... ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.