نیکو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پروژه / تحقیق آماده: بررسی و تحلیل ارتعاشات در ورق های کامپوزیتی (117 صفحه فایل ورد - word) به همراه پاورپوینت

                     مقدمه امروزه مواد ناهمسان در ضخامت به عنوان موادی با مقاومت گرمایی بالا و تنش های گرمایی پایین شهرت یافته اند. کاربرد این مواد در سازه هایی که در معرض محیط هایی با شوک های گرمایی قرار می گیرند، مانند سازه های فضایی، مرسوم است. گرچه این مواد در ابتدا به منظور استفاده در سازه های فضاپیما و رآکتورهای هست های طراحی شدند؛ ولی در سال های اخیر کاربرد فراوانی پیدا کرده اند که از آن جمله می توان به اجز ای موتورهای انفجاری، وسایل ...

اپیدمیولوژی

مقدمه: بیماری کرونر قلب سرآمد علل مرگ درکشورهای پیشرفته اقتصادی است بنابر این موضوع بسیاری از مطالعات اپیدمیولوژیک می باشد این واژه که با بیماری ایسکمیک قلب مترادف می باشد توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان «ناتوانی قلب ـ حاد یا مزمن ـ ناشی از کاهش یا توقف خونرسانی به میوکارد همراه با روند بیماری در سیستم سرخرگی کرونر» تعریف شده است. بیماری کرونر قلب معمولاً به مشابه تصلب یا آتروم ( Atheroma) می باشد این حالت شامل رسوبات چربی در دیواره سرخرگ است که به آهستگی اندازه آن زیاد شده و مجرا ...

Marketing & CRM

Abstract: the light of the redefinition of "marketing" by the AMA in service/relational terms, and a recent review of the current vector of research in marketing (Littler and Tynan 2005), it seems an appropriate time to provide a substantial review of the past, present and likely future of what has become known as Relationship Marketing, together with an extensive list of key RM literature. This paper will take a reader through the origin, development and current state of RM research, with notes ...

Marketing & CRM

Abstract: In today"s environment, companies of all sizes need to practice customer relationship marketing to gain a competitive edge. This is feasible if CRM becomes an integrated part of the marketing management paradigm. The paper suggests adding a fifth P to the marketing mix framework to seek such integration. The fifth P refers to profiling the customer. A managerial model of CRM is presented with propositions for future research on the subject. Keywords: Relationship marketing; customer lo ...

NGO مورد بررسی: هستیا اندیشه (مقاله)

NGO مورد بررسی: هستیا اندیشه هستیا ایزد بانویی است که در اسطوره‌ها به معنی زن دانا و آگاه آمده است، زنی که گرما و روشنی خانه‌های مردم از اوست. 1- معرفی: هستیا اندیش، کانونی است غیر دولتی، غیرانتفاعی که به همت گروهی از افراد فعال و آگاه در عرصه مسائل اجتماعی با هدف حساس سازی و تغییر نگرش مردم نسبت به مسائل جنسیتی در یک جامعه مدنی پویا از طریق توانمند سازی و ارتقاء آگاهی با آموزش، پژوهش، اطلاع رسانی، ترویج و لابی گری در سال 1381 تأسیس شده است. 2-چشم انداز: آرمان کانون، جامعه‌& ...